Astralni poljubac

10.08.2007. u 23:28 | 2 Komentara | Print | # | ^

oteta sabinjanka
Bilo je tako iznenada. Šetala sam onako lagana nekim pahuljastim livadama i zastala. Osjećala sam prisutnost. Okrenula sam se zatvorenih očiju i ostala tako. Osjetila sam njenu dušu. Poluotvorenih usana osluškivala sam. Ništa. Nikakav zvuk. Samo miris. I dodir njenih nježnih ruku koje su me istovremeno čvrsto, ali nježno zagrlile. Poljubac je bio bezvremenski, nježan, vječan.
Na nekoj razini naše duše su se dotakle.
I sad strepim. Što ću ti reći kad te sljedeći puta vidim? Što ćeš ti meni reći?

Dizajn: Endless-Light.com | Slike: Luis Royo
Copyright © tatjana.spoljar[at]gmail[tocka]com Zabranjeno korištenje svih tekstova sa ovog bloga bez dozvole autorice.
Tekstovi su autorski, neki od njih i objavljivani pod mojim imenom i prezimenom. Ukoliko želite nešto s ovog bloga javite mi se mailom, ljudi smo - dogovorit ćemo se.