Još jedna astralna

18.08.2007. u 09:00 | 0 Komentara | Print | # | ^

Ja sam izgubljeno dijete

Na maglovitim livadama tvojih snova

Lutam prostranstvima tvoje duše

I igram se tvojim mislima...


Tražim čarobna vrata

Hrama tvoje ljubavi

Koja skrivaju vatreni čarobnjaci

U bezimenoj zemlji tvog sna...


U šumama sunčano zlatnim

Poput tvoje kose

Ime je tvoje jedina pjesma

Šarenim pticama...


Ti si zemlja bez povratka

Gdje sam začarana u tvojim očima

Plavim kao nebo, kao more dubokim

I nestvarnim kao san...


Devedesete

Dizajn: Endless-Light.com | Slike: Luis Royo
Copyright © tatjana.spoljar[at]gmail[tocka]com Zabranjeno korištenje svih tekstova sa ovog bloga bez dozvole autorice.
Tekstovi su autorski, neki od njih i objavljivani pod mojim imenom i prezimenom. Ukoliko želite nešto s ovog bloga javite mi se mailom, ljudi smo - dogovorit ćemo se.